Ur barnamun !!!!! :D

tisdag 21 oktober 2008

Äntligen

Äntligen
Har jag hittat vantar till Klara som står emot väta.
Det var stl 4-9 mån och Klara skulle kunna ha dom som knä strumpor he he
men dom sitter kvar på handen och håller henne torr och det får jag väll vara nöjd med.
köpte även tillhörande mössa ...rätt ful och ännu fulare på ha ha men den är bra dagar som denna. 200:- för mössa och vantar var ett ok pris också tycker jag.

Igår var jag också in på exit ( eller name it kanske dom heter nu) och skulle höra hur jag skulle laga overallen jag köpte i höstas då det var ett hål i sömmen. Köpte den på rea och hadde inga kvitton kvar så jag ville bara ha tips och råd. Jag hann knappt lägga yupp overallen innan hon sa "Den lämnar vi upp till skräddaren på en gång" Oj jaha tack snopen men väldigt nöjd gick jag därifrån. DET kallar jag SERVICE !!!

Inga kommentarer: