Ur barnamun !!!!! :D

tisdag 21 oktober 2008

BVC Rapport


Ja idag var det dax för bvc besök det var ett tag sen nu.Alltid kul att komma dit och se hur det står till med vikt och längd idag var det även boel test.
Klara ligger lite över merdelkurvan vad gäller längden men hon ligger fortfarande under medel kurvan vad gäller vikten.
Längd 71 cm
Vikt 7980 g
Jag passade på att fråga om hennes natt mål när jag endå var där.
Klara har ju alltid vaknat och ätit på natten och jag har alltid gett henne flaskan då min mag känsla sagt att hon behöver det eftersom hon är så aktiv. sen tror jag inte man äter en hel flaska om man inte är hungrig. Jag får inte i mig mat när jag är mätt och det tror jag inte små bäbisar får heller.
Iallafall så tyckte hon inte alls att det var någon fara eller något konstigt med att hon åt på natten eftersom hon ligger lite under i vikt så tyckte hon snarare att det var BRA att hon åt ett extra mål då. Katja sa att hon är så aktiv nu och kommer nog snart gå vilket gör att hon kommer blir ännu mer aktiv (pust) så det var bara bra om hon la på sig lite hull.

Åkte därifrån med lärdommen lita alltid på din magkänsla !! Det har man väll lärt sig många gånger men av någon anledning tvekar man offta på sin magkänsla endå.

Inga kommentarer: