Ur barnamun !!!!! :D

lördag 11 oktober 2008

Hej alla blogg läsare

Igår var Liam ledig från dagis så vi hadde en lugn och skön förmiddag hemma.
Efter ungefär 3 min med lugn och ro har Liam tråkigt *suck* ja ja vad ska vi hitta på ?
Vi bakar en kaka, choklad och banan kaka bestämde vi oss för den har vi gjort många gånger och den är jätte god.
Vi satte igång och när vi kom till saltet reagerar jag på att det var fasligt mycket salt 1/4 dl men jag har ju gjort kakkan många gånger förut och den är så god så det ska väll vara så då.
men se det skulle det inte, kakan var oätlig............
Tittade i datorn där orginal receptet ligger och där stod det 1/4 tsk hmm lite skillnad kanske *skrattar* jag måste alltså ha skrivit om receptet och skrivit HELT fel.
Typiskt mig.
På eftermiddagen gick jag över med Liam till Oliwer och passade på att ta en kaffe och snacka lite skit med Marie oliwers mamma.
Sen fick det bli en promenad till affären och inhandla lite godsaker till myskvällen.
Till kvällsmat blev det kycklingfile i ugn med klyfftpotatis en god sås och en härlig sallad.
Funderar på att fixa en matblogg men jag vet inte .....................

1 kommentar:

Anonym sa...

Lät verkligen som en smarrig kaka... Eller kanske inte... Måste fått tungan att krulla sig! ;)