Ur barnamun !!!!! :D

fredag 10 oktober 2008

Fan vad jag är bra !!!

I Onsdags ringde jag till chefen för förskolan och berättade att jag valt att ta bort Klara från kön då föreskolan är under all kritik. Jag berättade vad jag reagerat på + en hel massa konkreta saker som jag hört och sett. Hon var INTE glad över vad jag hadde att säga.
På Torsdagen mötte jag den mamman som jag pratat en del med om detta och jag uppnuntrade henne att också höra av sig till chefen.
Igår kväll berättade hon att hon ringt.
IDAG ska chefen ha möte med personalen.
Oj oj kan knappt tro att det är lilla jag som ställt till med detta. jag som knappt vågar ringa till tandläkaren vad har hänt .......
Känner mig stolt över mig själv i allafall som trotsade min rädsla för att prata med folk jag inte känner och stod upp för barnen på avd. (klappar mig själv på axeln)
Får se nu om det blir någon förämdring, isåfall måste det göras omplaseringar.
Jag tror att man kan lära gammla hundar sitta
men gammla kärringar? ....... nä det är svårare.

1 kommentar:

Anonym sa...

BRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOW!!!!!!!
GUD vad bra gjort........
Jag klappar dig oxå på axeln :)

Många kramar Jeanette