Ur barnamun !!!!! :D

torsdag 26 mars 2009

Intressant dag idag!

Idag ska jag vara med Liam på förskolan hela förmiddagen. Per har varit hemma med förkylning och kommer vara hemma även idag så han tar Klara medans jag är där.
Jag frågade koöga igår om jag kunde vara med idag då klistrade hon på ett glatt leende och sa:
Ja det ska väll gå bra, vad roligt, eller vänta jag undrar om det var imorgon i skulle bort en timme hmm hon funderar tyst varpå jag fyller i ja men då behöver ni ju en till "personal" elle hur ?! *ler *
Koöga : JA det var precis det jag täntkte säga. Ha ha jo precis.
Sen kom hon på att det inte var idag som i skulle iväg men hon skulle byta personal med en annan avd. (dom ska se hur dom jobbar på olika avd)
Jaha ok men går det bra imorgon då eller ? Ja ja det går så bra då kanske vi ska ta och påskpyssla då som det står på planeringen. Ööö ja det som står på planeringen är väll det man brukar göra.
Återkommer med hur det gick idag.
lite synd att dom inte är hela ordinarie personal styrkan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha ha ha ha ha ha!
Vad ska man säga!? *fniss*
Undrar om det skulle passa och komma på våfflor på torsdag??? Är tidig då! Kram mari