Ur barnamun !!!!! :D

onsdag 11 mars 2009

Distriktssköterskan

Nu har vi varit hos Distriktssköterska och hon konstaterade att det var någonting! ... Ee... jo det vet jag också !! Jag berättade att vi själva uteslutit att det skulle vara väder och vind och även tomat som vi plockade bort i en vecka. Distriktssköterska tyckte vi skulle börja ta bort frukt fast det är jag nästan 100 på att det inte är eftersom hon mest äter banan äpplen och citrus som kanske är det vanligaste att reagera mot äter hon bara ibland. Men vi kör utan frukt nu så kan vi släppa den biten sen. Vi fick även miniderm att smörja med (förhoppningsvis räcker det med den) Om ca 2 veckor ska vi tillbaka och om eksemen är kvar så blir det nog att ta bort mjölk i nästa steg. Det kan även vara djuren men det testar dom inte förns barnet är 3 år allra tidigast 2 år. Hmm det är lång tid om det nu är så att det är djuren......
men men nu tar vi en sak i taget och med lite tur så hjälper miniderm kanske kommer utslagen av att hon är torr jag har tidigare bara smörjt henne med "vanliga" barn lotions.
Skönt ndå att hon också såg problemet trots att hon såg lbättre ut runt munnen när vi väll fått tid för det. Inte bara jag som inbillar mig utan NÅGOT är det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att någon lyssnade och såg. Hoppas att det ger med sig.
KRAM!!!!
/Jeanette