Ur barnamun !!!!! :D

tisdag 21 april 2009

Har varit hos läkaren idag

Isak sa när jag pratade lite mer med honom att det gjorde ont på andra sidan (alltså inte hjärt sidan) att han för mig ibland pekat ut järt sidan kan ju bero på att han oroar sig över det.
Nåja ont har han i vilket fall som hälst så vi fick tid hos läkaren. Han brydde sig inte alls om vilken sida han hadde ont i att han hadde ont i bröstet räckte visst.
Dom gjorde ett ekg direkt som tack och lov var bra. Sen skickade han en remis till en special läkare som får kolla mer ingående på honom och se varför han har så ont.
Han sa även att sån smärta också kan komma från ryggen, då slog det mig att det kanske kan ha ett samband med den plötsliga huvudvärk han får ibland på handbolls träningen. Vad veet jag kan kanske vara bra att nämna när vi besöker nästa läkare i allafall.
Studsmattan får han inte använda innan vi vet vad det beror på sa läkaren.
Stackarn han som köpte den i lördags för sina pengar och så varken kan eller får han använda den. Per glömde fråga om han får vara med på gymnastik och simmning men det borde ju inte vara någon fara. Men jag ska ringa och fråga för säkerhets skull.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Marie!
Det kan bero på studsmattan... Felicia studsade en sommar hemma hos en kompis...En dag kunde hon knappt sitta pga träningsvärk! Man använder inte precis dem vanliga musklerna i kroppen. Men det är bra att inte bara tro det är det så ett besök hos doktorn var bra! Kram Mari