Ur barnamun !!!!! :D

fredag 6 februari 2009

Fortfarande sjuka

Ska det aldrig ta slut !?
I Söndags norse spydde Liam hemma hos farmor och farfar och åke sen på 40 graders feber i 2 dygn för att sedan spy igen. I onsdags vart han frisk och i igår vaknade Klara med feber och en dunderförkylning eftersom hon var förkyld så trodde jag att hon åkt på något annat och skulle klara sig från magsjukan men icke.
Inatt vaknade jag av att klara grät ( låg brevid henne på grund av att hon sovit oroligt) jag vänder mig så jag ligger på rygg och kan strycka henne över ryggen när jag upptäcker att jag inte bara stryker en rygg full med spya utan dessutom har laggt mig rakt i den och har hela min rygg full med spya. Det är precis så man vill vakna kl 2 på natten ......... :-/
SUCK ja ja nu har jag några dagar med sjukt barn framför mig igen. och sen har jag Isak kvar hoppas hoppas att han klarar sig även om hoppet inte är så stort just nu.
Ja ja håller jag mig frisk så ska jag ner och klippa mig på lördag och inhandla lite nya kläder HELT själv och det ska bli riktigt skönt.
Farmor har varit här mitt i allt elände och lämnat jätte fina kläder hon köpt till Klara.
Tack snälla dom var jätte fina !!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars er... Magsjuka är nog det värsta man kan få.. Krya på er och hoppas att den inte slår ut hela familjen...
Kram kram

Anonym sa...

Glömde skriva
Mari... fniss