Ur barnamun !!!!! :D

onsdag 28 januari 2009

30 år


Jaha då var man 30 år nu.
30 års kris ?
nej det har jag inte.
Jag lever på att med tanke på att jag redan har 3 barn så är jag jävligt ung ......ha ha
Det kan ingen säga emot.

Vill passa på att tacka Inger med familj för kortet och presenten, jag blev jätte förvånad och jätte glad! Det är så kul att höra av er är själv super dålig på det :-( Nu vet jag att du har tillgång till den här sidan så jag tackar er här och hoppas ni tittar in lite då och då :-) Halsbandet du ser på bilden (fast med 3 brickor)har jag alltid velat ha så det ska jag köpa för pengen.

Kram på er !!!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så du har fyllt år, då får man säga grattis i efterskott:)
Mamma fick din adressen till din blogg av Rune, så var ju tvungen att kika in å kolla..

Kram
Åsa

Anonym sa...

Määäään grattiiiiiiiisssss
Hade ingen aning om att det var 30 du fyllde...*fniss*
Grattis i efterskott och hoppas att du fick en trevlig dag
Kram från gammel Mari