Ur barnamun !!!!! :D

lördag 20 september 2008

Akuten för Liam igen

Liam mådde jätte bra igår var glad och pigg enda fram till kl 20 då började han kännas lite varm och hadde lite ont i huvudet och inte ens en timme efter det fick han hög feber och så ont i huvudet att han började kräkas.
Han har inte slagit i huvudet vad jag vet men huvud värk och kräkningar ihopp kändes inte bra så vi ringde sjukvårds upplysningen för att få lite råd. Vi fick till svar att vi skulle komma upp på en gång. När jag ska lyfta honom till bilen så skriker han förtvivlat bär mig inte bär mig inte

Pratade med Per sent igår och då skulle dom ta lite prover på honom och om dom inte är bra blir det ryggmärgs prov vilket ska vara hämskt!
Dom har inte glömt fästing historien och utesluter inte att det kan ha med den jäveln att göra.

Precis innan jag somnade igår så ringde Per och sa att dom blir inlaggda.
De prover dom fick svar på igår (vet inte om det var alla) var bra.
Dom ville endå ha honom under opservation och kolla nacken på honom för att förhoppningsvis UTESLUTA hjärnhinne inflamation.
Nu väntar jag på att få höra något mer.

1 kommentar:

Mamma Hoppsan sa...

Tänker på er och undrar hur det har gått för Liam. Hoppas allt är bra!
Kram