Ur barnamun !!!!! :D

torsdag 4 november 2010

Mera sjukt

Vi som trodde att Klara var så gott som frisk i Tisdags, lite hostig men annars på bättrings vägen är fortfarande sjuk :-( Hon har fått värre hosta som sitter djupt och idag hade hon hosta så hon kräktes *stackars liten* Bara det inte blir någon lunginfl el annat läskigt. Dessutom fick Liam feber idag så nu är det hans tur också!
Jag hoppas verkligen att dom är friska till nästa vecka när alla utvecklingssamtal drar igång på jobbet men just nu känns det mörkt. En liten tröst är att jag iallafall kan jobba halvtid och vabba halvtid nästa vecka eftersom Per jobbar kväll/natt då.

Inger: Va kul att höra av dig :-) Jag sökte efter dig på facebook för att skicka över blogg adressen men jag hittade dig inte längre!?
Tack för att du påminner mig om att ta vara på den här tiden man har när barnen är små, även om det är tufft ibland. Tiden går ju så fort och det är tid man aldrig får tillbaka.

Idag var och och köpte en espressomaskin ÄNTLIGEN!!
Nu ska här njutas av gott kaffe,choklad och te :-)

Här kommer lite fler bilder:

Frukost


Världens bästa storebror läser bok för Klara









Så här hemskt är det att avlusas

Inga kommentarer: