Ur barnamun !!!!! :D

söndag 7 augusti 2011

Blogg appen på min mobil strular

Som sagt den strular men jag ska försöka fixa appen för att sen komma igång med bloggen IGEN.
Det går så mycket lättare med mobil appen :)

Vi har ju gått och fått en till familjemedlem som heter Molle.
Han är en blandras återkommer med raser och bild :)
Han är i alla fall en riktig gobit som har kommit med glädje och bus.
Han har även lyckats motivera matte till att börja motionera så nu blir det både långpromenader och friskis och svettis.
Förra söndagen var jag på första passet sen har Per jobbat kväll så jag har inte kommit iväg.
Igår var det dock dags igen för ett bas pass kl 9:30.
Idag var tanken att jags kulle åka och träna kl 18 men Per har stått och snickrat panel hela dagen i spöregnet och behövde en paus från allt. och jag har satt mig och fyllt i lite i Klaras baby bok som jag tänkt göra i flera år så det får bli en pyssel och mys kväll istället.
Imorgon blir det i alla fall Core :)

Nä nu är det dags för Taco lasagne få se om det blev bra i så fall dycker kanske receptet upp på mat bloggen.

Inga kommentarer: