Ur barnamun !!!!! :D

söndag 24 oktober 2010

Söndag och städag

Å har sitter jag :-) Ska snart ge mig ut och röja i trädgården men inte riktigt än.
Igår var det handbollsmatch för Isak den första denna termin och det slutade med förlust som det alltid gör men det roliga var att dom har gjort JÄTTE stora framgångar på kort tid.
HEJA IVH !!!!!!!!
Igår var jag ner på stan och handlade en massa kläder till Isak som han sa få i present och julklapp.
Min "lilla" pojke har plötsligt blivit stor. Nu önskar han sig inte leksaker längre och jag går och lägger mig innan honom :-0
Samtidigt som jag skriver lyssnar jag på nyheterna, det har varit ytterligare en skjutning i malmö och jakten fortsätter på den sk nya lasermannen.
Undrar om man kan blogga från iphone4 ?? Måste kolla.
Nej nu ska jag göra lite nytta.

Inga kommentarer: