Ur barnamun !!!!! :D

onsdag 3 december 2008

JÄVLA SKIT FÖRSKOLA

Flyttar inte chefen på dom där stolp skotten som jobbar där så ska jag fan gå ditt och göra det själv !!!!!!!!!!!
Denna gång är 100 ggr värre än förra så nu är jag på krigs stigen igen.
Har tagit upp det med personalen något som var jätte jobbigt för mig, har väldigt svårt för det något jag måste jobba på.
men jag GJORDE det !!!!
Föräldern till det mest drabbade barnet kommer åter igen kontakta chefen.
Denna gång tänker jag inte ta upp händelsen i bloggen men jag kan säga att det är ren mobbing dom håller på med. Och dom lägger definitivt grunden för mobbing på detta barn i framtiden.
Nu är potatisen klar vi hörs senare alla blogg läsare !

1 kommentar:

patricia76 sa...

Oj det låter inte bra!
hoppas att det blir bättre på något sätt.
kram patricia

ps är inne och kollar in din marsvins bur. ska bygga i morgon och ville abra ha lite tips.